Seray123 Yanmam bi türkü geçmedi kesiden dolayı bişe ayaklarım hala sis bisey kullandınız mı doktor bol yürü dedi sadece
Piyenses1111 Seray123 evet cnm yürü ztn atıyorsun ödemi zamanla benimde ayaklarım çok şişti doğumdan sonra geçti atılıyor gidiyor o şişlikler bende acaba kalırmı diyordum şimdi ikinci hamileliğim ama ödem yok çok şükür
Z-anestezist Spinal anesteziye bağlı olduğunu düşünmüyorum en büyük komplikasyonu baş ağrısıdır sadece siz bol hareket esin denilen gibi zamanla geçer