Esoo0698 Mybabyizmir Bende 11 haftalığım karnım kasıklarım çokk ağrıyor bende korkuyorum bilmiyorum normalmidir 😣
Mybabyizmir Minikjelibonum normal mi ki aceba ya bu ağrı. Bende korkuyorum açıkçası doktora gideyim diyorum ama daha geçen hafta gittim. Her hafta da gitmek istemiyorum 12.haftada ikili tarama için gidicem o zamana kadar nasıl sabrederim bilmiyorum.