Erenim ben cuma günü uçtum 34 haftalıkken yaptım yolculuğu 35 de son Uçuşlar geçen salı hastaneye gittim doktor 33 haftalık olarak gösterdi hiç bi sorunum yoktu hava alanına gittiğimde raporu başka bi yerde aldılar benden raporumu inceleyen kişi biletime 32 haftalık hamile riski yoktur diye yazdı bi sorun olmasın diye çok şükür kimsede hiç bişey sormadı çok rahat geçti