32 haftalık hamileyim 5 gündür hastanede yatıyorum. 3 kere serum verdiler sancım durmadı. Nidicart ilacına başlattılar. Hala ara ara sancım çıkıyor. Rahim ağzı uzunluğun 25mm. Çok korkuyorum. Duaya ihtiyacım var. Kimin duası kabul olur bilinmez, duanıza beni de katar mısınız? Rabbim evladımı tam zamanında eksiksiz, kusursuz, sağlıklı bir şekilde kucağıma almayı nasip etsin… Hepimizin.