Kızlar benim gebelik tansiyonum var 15. Haftadan başladı ilaç kullanıyordum 32. Haftaya kadar geldik 2 gündür tansiyonum 18/17)16/15/14 çıkıyor bügun sabahtan beri sadece 14/15 çıktı 24 saatlik idrar toplanıyor şuan iki adet tansiyon ilacı içiyorum aynı anda ama fayda etmiyor bu haftada doğuran var mı ? Kilomuz 33+5te bakıldı 2.100 gram çok korkuyorum boyumuz 32+0 da 44 cm di ne olur bana akıl verin çok korkuyorum