Ben bi tane pijama takımı iki tane de gecelik takımı almıştım. İlk gün gecelik giydim dikişlerim olduğu için daha kullanışlı geldi hem ameliyattan çıkınca giydirmeleri daha kolay oluyor. İlk gün giydiğim gecelik daha hesaplıydı kan olursa diye tedirgin olmuştum diğerini sonraki günler giydim. Ama kan falan da olmadı gwyet temzi kaldı. Pijama takımını da diğer günler evde giydim gayet rahat ettim.