Bi de bu durumda beslenme düzeniniz nasıl kızlar,tuzu ve şekeri tamamen mi kestiniz yoksa azalttiniz mı?ya da doktorunuz herhangi bir tavsiyede bulundu mu acaba?benim ablam da 24 haftalık doğum yaptığı için (ailede de var yani) ben de çok korktum idrarda protein çıkınca