Öncelikle çok tarifsiz bir duygu onu dile getirmek istiyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah🤲
Sezeryan olacağım için günüm belliydi cuma sabahı 8’de yatış yaptım hastaneye 09.30’da ameliyata alındım 09.40’da meleğim geldi dünyaya🥰 Bende sanırım 10’da çıktım. Çıktığım an çok şiddetli ağrım vardı ağlayarak çıkmışım🙈 Herkes başımda çok tatlı kızın oldu diyip duruyolar ama benim ağrıdan başka düşünecek hiçbişeyim yoktu o an🤦♀️ Sonra kızımı getirip kucağıma verdiler ve benden mutlusu yoktu💞 Kızıma kavuşmuştum artık🥰 1 gece kaldık hastanede dün çıkış yaptık ve evimize geldik 😍 Şimdi karşımda mışıl mışıl uyuyor meleğim şükürler olsun🤲 Sezeryan konusuna gelince kendi tercihimdi çok aşırı ağrım oldu evet ama yine olsa yine sezeryan yaparım normal doğuma cesaretim yok çünkü😕 Neyseki kızım sağlıkla geldi dünyaya darısı bekleyen bütün hamilelerin başına inşallah❤️ Hayırlı akşamlar💕