Merhaba 🖐🏻 Artık köprüden önce son çıkışta bi şansımı deneyeyim istedim 😄 40+3 ten selamlar 🙈 Bazı arkadaşlar belki beni hatırlayacaktır. İlk 4 ay hep düşük riskim vardı. Toplamda 35 tane iğne oldum. Çook uzun süre de sabah akşam progestan fitil kullandım. 24. Hafta da detaylı ultrason da herşey yolunda çıktı. Plasenta rahim ağzına çok yakındı ama 28. Haftalarda yukarı çıkmıştı. Yanlış hatırlamıyorsam 30. Haftada hiç bir ağrı vs yokken wc gittiğimde bir anda neredeyse 1 çay bardağına yakın kan boşaldı benden. Apar topar acile gittik su,bebek,kese,plasenta her şey yolundaydı neden kaynaklandığını bulamadılar. İğne yapıp gönderdiler. Tedbir amaçlı ciğer geliştirici yapıldı ve bebeğin iyice aşağı indiğini en fazla 34-35 haftalarda doğumun olacağını söylediler. Kanamam devam etmedi. 2 gün sonra yoğun bir akıntıyla beraber kahverengi kırmızımsı akıntım oldu. Doktora fotoğrafını gönderdim nişanın gelmiş dedi. Sabahında tekrar doktora gittik 2 cm açılman var 2 gün içinde de doğum olabilir 2 haftayı da bulabilir bebek kanala yerleşmiş dendi. Her gün bugün yarın diye bekledik 2 hafta geçti tık yok. Bir gün sabah 7 den akşam 4 e kadar saat başı olan yaklaşık 1 dakika süren bulantının eşlik ettiği belimden kasıklarıma yayılan bir adet ağrısı oldu. Bir iki gün sonra kontrolüm vardı. Doktor alttan muayene etti açıklık 3 cm olmuş. Yine aynı şeyi söyledi “2 gün de olabilir 2 hafta da…” artık 38. Hafta içindeyiz nişan gelmiş,bebek kanala yerleşmiş, 3 cm açıklık var, bir keresinde saat başı başka bir seferinde 5 dk da bir adet ağrısı gibi düzenli ağrılar yaşamışım, rahim boyu iyice kısalmış ama bir türlü aktif doğum başlamıyor! Sabrım kalmadı km’lerce yürüyüş, 157 basamak, tarçın çayı, ev temizliği, birliktelik, hurma yemek artık ne duyduysam yaptım bana mısın demiyor! Ne gelen var ne giden 🤦🏼♀️ Yalancı kasılmaların şiddeti iyice arttı bazen geldiği zaman kilitlenip kalıyorum. Bebeğin kafasını sanki vajina girişinde hissediyorum! Hapşırsam çıkacak gibi ama gelmiyor! Dün doktor artık biraz suyunun azaldığını daha fazla beklemek istemediğini pazartesi suni sancı ile süreci başlatacağını söyledi. El mahkum 🤷🏼♀️ Bende bir umut artık doğuramıyorum diye buraya yazayım dedim 😂 kim bilir belki bi ihtimal 😁 İlk aylarda iğne ağrılarından ve korkumdan yataktan çıkamadığım, son trimester de erken doğum riskinden sadece wc için yataktan kalktığım, büyük korkular yaşadığım kızım 40+3 te inatla hala gelmiyor! Yarın 8 de yatış yapacağım. Suni den deli gibi korkuyorum. Dua edin olur mu? 🙏🏻