dorukhan_nehirada_moms yesim-1 bn cok plansiz kazayla supris oldu basta cok korktum tedirgin oldum ama iikide olmus kizim olcak bi oglusum vardi bidenkizim olcak hayirlisiyla saglikla gelsinler ins
Gamzemesee yesim-1 adrt bitiminde dedgn gibi istemsizce olan oldu 🤷♀️🤦♀️ 15 aylik bi kizim vardi bide 😀🤭
iyimserr yesim-1 ben 🤭 oglum 6 aylıktı hamile kaldım bide marketten ped alıyorum regl olcam diye bi ogrendim hamileyim 🤷🏻♀️
bebegim_28 yesim-1 biz normalde çocuk istiyorduk ama yeni kürtaj olmuştum 2 3 defa adet görüp öyle planlıyorduk bi defa adet oldum adet bittikten 1 hafta sonra sadece bir kere kaçak oldu amannn bi defadan olmaz dedim şuan 26 haftalık hamileyim 😬😬
prensesim35 yesim-1 bnmde sürpriz oldu başta oğlum küçük die üzüldüm snra Allah vermiş üzülmek nankörlük olur dedim alışmam zaman aldı tabi ama yine de rabbime şükürler olsun