Cinarismom Kızlar pişik kremi almayı düşünüyorum sizce hangisi daha iyi hem önleme için hem oluşanı iyileştirmek için
elcinsadem Eylul9235 içeriği değişmiş ve ekstra bir ürün eklenmiş önermiyorlar . Mühendisinoğlu diye bir sayfa var araştırma yapıyor bi bakın isterseniz . Bende onu alacaktım ama vazgeçtim bu yüzden .
Nur1126 AyaYlmazYldrm sudocrem yeni doğana kullanılır mı ? Bazı tanıdıkları bişi kullanma diyor ikilemde kaldım bilgimde yok o yüzden soruyorum
emine86 bebegim_28 ben hiç memnun kalmadım oğlumun pisigi geçmek yerine daha da arttı mustela da çözüm bulduk.sanirim herkeste ise yaramıyor
Cinarismom Bende sudocremi çok duydum kullananlar memnun ama ağır kimyasallar içeriyor dediler çok arada kaldım
Merii33 Cinarismom ben kendim için sudocrem kullanıyordum zaten hem çok pişik olan hemde sivilce lekelerime iyi geldiği için almıştım büyük Bi tane bebeğim içinde bepanthol aldım doğunca denicem artık hangisi iyi gelirse 🤷♀️
bebegim_28 emine86 yaaa bende herşeyi mustela alıcam ama çevremdekiler pişik kremini sudocrem al dediler kafam iyice karıştı ya demekki her bebek kendine özgü oluyor kimisine yarıyor kimisine zarar veriyor 🥴🥴
elcinsadem Eylul9235 daha önceden temiz içerikmiş ama değişmiş . Çok etkili olduğunu ama temiz içerik olmadığını okudum orda 😕
prensesim35 Cinarismom bepanthol çok iyi canım oğlumda kullandım birebirdi her vücutta aynı etkiyi gösterir mi bilemiom
lilayda Cinarismom kizim 3 aylik mustela kullandim kalıp gibi masallah krem ama güzel psik yapmadı bepantol de kullandim o da eh güzel sayılır birde ben eczane ürünü olan hametan krem kullaniyorum su an hem yanik hem pisik hem yara herseye iyi geliyor