38+3 gunluguz kızımla
Hâlâ tiiik belirti yok doğumla ilgili sadece bel ağrısı dışında
Biraz ayıp olacak belki anneler ama göğüslerim hala sünger gibi sanki hic sut olmayacak emziremeyecek miyim yoksa melegimi yada erken mi daha ne düşünüyorsunuz anneler 🤔