Kesinlikle özellikle normal doğum için Arzu Doruk derim ben hiç pişman olmazsınız inanın. İnstagramdan da bakabilirsiniz o kadar tatlı bilgili ve güleryüzlü bir doktor ki. İlk hamileliğim ve o kadar memnunum ki insanı her anlamda harika motive ediyor özel kliniği var doğumu city hospitalde yaptırıyor. Çok iyi inanın, hem insanlık olarak hem iş anlamında. Gözüm kapalı tavsiye ederim 🐥