Kızlar Bende herkes gbı guzel bı dogum hıkayesı anlatmak isterdim😔6 agustosta planlı sezeryanım vardı fakat önce burnum tıkandı doktorum kbb ye gıt dedı kbb alerjık sprey verdı yolladı bende bıraz rahatladım halsızlık vardı ama 38. Hafta içindeydım ve baska bır rahatsızlığım oldugu için zaten hamılelıgım boyunca korkunc agrılar yasıyordum cogu zaman yatıyordum zaten bırkacgun sonra burnum acılmaya basladı fakat buseferde istahsızlık, ishalle devam ettı 2 kılo verdım ama bunlar oldugunda 39. Haftaya geldım ates oksuruk hiç yoktu bayramın 4. Gunu serum almak ıcın gıttım cok tesadufı test yaptılar az kalsın yapmıyorlardı ates yok oksuruk yok dıye sonra ertesı gun aksam 7 de gordum ayın 4 u aksamı yanı hemen doktorumu aradım doktor özel hastane yani kibarca kabul etmedı benı sezeryana senın tıp fakultesınde olman lazım felan dedı ertesı gun fakulteye gıttık 1.5 saat boyunca ordan oraya dolandırdılar bırı covıd polıkılıne gıt dıyor orası kadın doguma yolluyor kadın dogum acıle gıt bız bılgı vercez doyor acıl bıze bılgı gelmedı dıyor bu sırada tabı aşırı yıprandık ve ordan cıkıp bır tanıdımız oldugu için dogumevıne gıttık ben tabı ertesı gun felan sanıyorum dogumevınde anında sezeryana aldılar bebegı hic gormedık ona 2 kere test yapılmıs negatıf bebegı cıkartabılırız dedıler fakat ben bayramda aılemle temaslı oldugum için alabılecek bakabılecek kımsem yoktu onlardan da test olanlar oldu ama testı negatıf de olsa bulgu tasıyorlar dıye cıkartamadık bebegı buarada esımde pozıtıf cıktı ıkımız kaldık oyle yarın bebegı cıkartacaklar ama korkuyorum bıkacgun sonra onda pozıtıflesırmı ya anlamazlarsa diye ve bende 2 negatıf teste kadar yaklasamıcam buarada tabı Fakat bu sekılde dogum yapan yada duydugunuz varmı çunku hersey cok belırsız şuan ılac kullanıyorum negatıf olunca emzırebılcekmıyız yada yaklasmayıp sagıp mı vermelıyım sutten gecmıyor doyorlar ama ya gecerse dıye dusunuyorum bunları yazıyorum ama hala şoktayım varmı bu sekılde bıldıgınız duydugunuz negatıf olunca kucagıma alabılırmıyım hemen😔