3543Zz Nunuy bende aldım aynısını daha kullanmak nasip olmadı insallah 1 ay sonra doğumum çok beğenerek aldım sen memnun değil misin canım?
Nunuy 3543Zz merhaba ben daha almadım seçim aşamasındayım mamas papası beğendim ama çok geldi fiyatı.bu markayı önerdiler.oyüzden sormak istedim.siz ne kadar aldınız?
3543Zz Nunuy ben 3000 aldım 3 ay önce babymall magazasindan ağır evet tekerleği şişme teker satıcı tanıtırken üstüne oturdu mümkün değil kırılması o kadar sağlam bi ürün ben beğendim açıkçası baston falan almasına düşünmüyorum ilerleyen zamanlarda