Seviiii Kızlar adetine son 1 hafta kalıp hangi belirti yaşıyorsanız yazarmısınız 🤗 benım 2 gündür tansiyonum düşüyor başım ağrıyor, kasıklarımda ağrı ve adet olucakmıs gibi hissim var sizin neler ? 😌
Selo39 Seviiii bunlar başlı başına gebelik belirtisi değil canım.. bu kadar erken dönemde baş ağrısı olmaz zaten
Userkbr Seviiii adetime 5 gün kala öğrendim aslında pek belirtim yoktu ama Bi an içine doğdu test yaptım ve pozitif çıktı.. Öğrendikten Bi kaç gün sonra aşırı göğüs ağrısı yaşadım şuan 5 haftalık olduk aşırı bulantılarım var 🤷♀️🌸
RabiaMG Seviiii benim goguslerimde hic yasamadigim bir sizi olmustu 😊 hatta adet olmaz hamileysem bu belirtidir demistim kendi kendime 😁 sonra antibiyotik kullanicam diye adetime 4 gun kala kan testi vermistim oyle hamile oldugumu ogrendin 😊
[silindi] Seviiii Adetime 4 5 gun varken öğrendim sürekli acıkıyordum ve cok fazla lavaboya cıkıyordum birde her yemekten sonra kasıklarım çok ağrıyordu 😊
okroya Göğüslerim büyümeye başladı haddinden fazla uyuyodum arada karnım çatlıycak gibi birden şişiyodu ve çok fazla idrara çıkıyodum
_Mother_ Seviiii valla canım yeterki gebeliğe yormak isteyelim sebep çok bence hepsi piskolojikmen oluyor benimde 11 gün var adetime bu ay ilk denemem olacak normalde akıntım olmaz ama şefaf ve süt rengi çok hafif akıntım var baş ağrım var aşırı derecede bel ağrım var sağ kasığımda ağrı da hissediyorum ama piskolojikmen olduğunu düşünüyorum bence de bunkadar erken belirti olmaz diye düşünüyorum hele benim ki hiç 😂🤭ama inşallah hamileyizdir canım
ogluileannesi Seviiii canım bende adetime 5 gün kaşa öğrendim ama hiç belirti yoktu, idrar testi yapmıştım çok silik bir çizgi çıkmıştı. Şuan 5 haftalığız ama arada kasık ağrısı ve hafif halsizlik dışında belirti yok hala
ogluileannesi Seviiii haa bir de göğüs uçlarım iyice çıkmıştı ve nokta nokta beze oluşmuştu bu ilkti benim için