Seda--urganci tatlim bende 9+2 yim su an benimde riskli bir gebeligim var ve benimde dun asiri sag kasik agrim oldu. 7 haftalıkken doktora gitmistik kese arkasi kanama oldugunu söylemişti. Birde dun ayni soruyu ben sordum burda. Normal yazanda oldu bende de vardi kist cikti diyen de oldu. Ben progesteron kullaniyorum jel olarak.internette araştırdığımda onunda yan etkisi olabilir gibi seyler okumuştum. Haftaya gidicem yine sorcam cunku 4 haftalkken ogrendim gebeligi ve o günden beri agriyo benim sagim solum surekli