nursedahatira Haftamdayım ama sanki hiç doğuramıycakmışım gibi hissediyorum. Kasılmalarım da çok oluyo bebek toplanıyo falan uzun zamandır bir de arada bebek aşağıya çok baskı yapıyo sanki çıkacakmış gibi ama tık yok. Bi belirti yok sanki 2 hafta bile geçse gelmeyecekmiş gibi 😂 pilates topunda egzersiz yapıyorum yürüyüş yapıyorum merdiven inip çıkıyorum ama yok 😂
AyaYlmazYldrm nursedahatira vallahi bnde havalar cok sicak artik tasiyamiuorum bide oglum var cok yoruyo beni biran once gnler 5er 5er atlasin istiyorum
Kubra1305 nursedahatira bende 38.haftama girdim , dedikleriniz dışında birşey yok.birde kız bebek erken gelir derlerdi 🤷haniii
Sevginurrr nursedahatira aynn bnde öleyim alt tarafıninda baskı oluyor onun dışında ne bir sancı ne bir nişan nede suyum gelmedi son 12gunum kldi
nursedahatira Kubra1305 benimki de kız valla. Sıcak duş aldım yürüyüş yaptım yarım saat 4 kat merdiven çıktım şimdi pilates topunun üstünde zıplıyorum sabah da ilişki olmuştu. Daha da bi belirti olmazsa doğuramıycam galiba 😂😂
nursedahatira Kubra1305 nişan geldikten 10-12 gün sonra doğuran var 40ı da bulmak istemiyorum bu sıcaklarda bayılıcam 😂
Kubra1305 nursedahatira ama bebek dogupta sıcak havalarda napicak işte 😏 pişik isilik olur diye ben Eylül başı doğsun diyorum 😄
Kubra1305 Sevginurrr öyle mii 🙄 benim eşim çok uzakta . Onun iznini ayarliycaz diye bende kestirmeye çalışıyorum ama yok ki hiç belirti.
Ebruhrtmc Hafta da gittiğimde doktor bayramdan önce dogurursun sen dedi 39+5 ne gelen ne giden var 😂😂
Sevginurrr Kubra1305 ins hemen olur ama benim de belirtiler yok tur günüm geçti diye gittim suni sancı verdiler hemen
ruveyda98 nursedahatira bu laflar çokta uzak gelmedi iki aylık olduk bile bebiş ne zaman isterse o zaman geliyor sen neler yaparsan yap keyfi isteyincee geliyor 😂