Kızlar merhaba adetime 3 gün var dün yani 4 gün varken comfort erken gebelik testi yapmıştım ama çıkmadı hala umut varmı pıhtılaşma olduğu için erken öğrenmeye çalışıyorum yoksa adetimi beklerdim ama yarın kan versem çıkarmı stres yapmakta istemiyorum yarın kan veriyimmi sizce?