1kiz1erkekannesi benim de ayrıntılı ultrasonda aşağı yerleşimli olduğunu öğrendik, 30. Haftada kontrol öneriyorum demişti perinatolog. Bebek için herhangi bir zararı yokmuş, zamanla yukarı çıkması bekleniyormuş (normalde). Ama eğer çıkmazsa da normal doğum yapılamıyormuş mecburi sezaryen oluyormuş sadece. Benim başıma gelen bu şekilde. İnşallah zamanla yukarıya ilerler çok geçmiş olsun..