Kızlar, bi hafta önce adet kanaması gibi kanamam oldu ve şiddetli ağrılarım var. Doktorum kesenin ayrıldığını söyledi iğne ve ilaç verdi.4 gündür kullanıyorum ama hiç geçmeyen kasık ağırlarım var. Buna benzer durum yaşayan oldu Mu? Doktorunuza danışın gibi şeyler söylemeyin lütfen onunla zaten sürekli irtibat halindeyiz sadece benimle ayni durumu yaşayan oldu mu duygu paylaşımı için soruyorum. Zira kasık ağırlarım bazen dayanılmaz oluyor. Özellikle arabada kısa bir yolculukta bile ufak bi zıplasa bile araba o an çok ağlıyor.