07/08/2020 Doğum günümde doğan bal evlat😍🥰🥰🥰Sonunda bende yavruma kavuştum. 40.haftada sezaryen doğumla oğlumu kucağıma aldım. Doğuma girerken o kadar çok ağladım ki anlatamam. Ya bebeğime bişey olursa ya kucağıma alamazsam. Neyseki rabbim sağsalim kucağıma almayı nasip etti. Sezeryen doğumdan bende herkes gibi çok fazla korkuyordum. Astım ve panik atak hastasıyım bu arada. Ama hiç korktuğun gibi olmadı. Spinal sezaryen olduğum için oğlumun her anına tanıklık ettim. Kucağıma verdikleri o ilk anın tarifi yok. MUCİZE… Rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏🏻 Sonrasını soracak olursanız anestezi etkisi geçince ayağa ilk kalkma zor ama evlat için değer. Şu an 2 günlüğüz sütüm gelmediği için mamaya başladık arada sağıp kaşıkla veriyorum zamanla geleceğine inanıyorum. Çok şükür her şey yolunda🙏🏻 Hafif ağrılarla günleri geçirmeye çalışıyorum. Ama inanın onun için her ağrıya değer 🥰🥰🥰