Ben de 1 paket içiyordum öğrendikten 2 hafta sonra bırakabildim. bence kendini kasma yasak gibi olursa daha çok canın çeker doktorum bana çok kötü olursan haftada 1 içebilirsin demişti ama kalp atışını duyunca hafif de miden bulanınca kendiliğinden istemiceksin zaten şimdi rüyamda içiyorum ama nasıl vicdan azabıyla uyanıyorum anlatamam sana 🙈