üzel anneler ayrılık vakti geldi benim için . Artık happy kidsliyiz 🙈 çok şükür bugünleri de gördüm . Korku dolu bir hamilelik geçirdim ama inanın sonunda bir mucizeye kavuşmak gibisi yok. 4 Ağustos muayeneye gittik bayram bitisinde veeee bayramda eşimde gelmişti dört gözle doğumu bekliyorduk ama benim oğluşum gelmek bilmiyordu . Neyse salı günü kontrole gittik doktorum sezeryani daha uygun gördü ve çarşamba günü için kesinlesti doğumum . Bebeğim kafasi büyüktü ve doğum için hiçbir belirtim yoktu . Kızlar korkmayın sezeryandan inanın ben o gece hiç uyumadim yani korkudan heyecandan ama inanın ben hayatımda böyle güzel bir koku duymamıştım. Ben dünyadaki cennetimi buldummmmm kizlaaaaaaar darısı isteyen ve bekleyen herkese Rabbim kolay ve sağlıkli doğumlar nasip etsin inşallah. İlk 3 gün sadece ağrılarınız oluyor ama inanın sonra hepsi bitiyor. Şuan tek sorunum göğüs ucum yok kızlar sütüm de bugün gelmeye başladı az az . Kesinlikle sağın sütünüzü doğumdan sonra heeeeee bide sıcak su ve sabunla yıkayın efsane iyi geliyor. Kesinlikle korkmayin Allah’a dua edin Rabbim kolaylaştırıyor gerçekten . Gönlünüzden geçen herşey nasip olsun kızlar kendinize dikkat edin . Allah’ım bu duyguyu bu kokuyu herkese nasip etsin inşallah 🤲💓😘