Sık sık ama az az yemeye çalış canım öyle yaparsan kilonuda kan şekerini de dengede tutmuş olursun bende öyleyim şuan öğün 3 se ben onu 6 7 bölüyorum kahvltimi az ama sağlıklı yapyorum sonra gidiyorum mutfaga yine ağzıma badem falan atıp cikiyorum yine giriyorum bı armut alıp yiyorum sonra öğlen geliyo normal yemeğimi yiyorum ama yine çok değil sonra akşama kadar yine giriyrum ağzıma ufak tefek atıştırmalık şeyler atyorum böyle dengeliyorum hem aciktigimi hissetmiyorum hem az yemiş oluyorum hem dengede tutmuş oluyorum