Hlal66 ah cnm. Ben 37 gundur kanamalar yasiyorum sana uanlatsam.burdao.kadar uzun ki bildgin adet kanamasi pihtili.siyah kanamalar. Hastanede yattim 5 gece hamielelgmjn 6. Haftasindan beri devam ediyor ve hala leke leke geliyor arada kirmizi kanama kullanmadgm ilac igne fitil kalmadi ve hala kullaniyorum. Ama bebeğim gayet saglikli . Rahat ol stres yapma bol su ic dikkat et yorma kendini ve sunu unutma o.bebegin ömrü varsa yicek ekmegi varsa ne olursa olsun gelicek dunyaya annesi.