nebile-29 aslinda ben cok aclik hissetmiyorum midem bulanmasa aklima gelmez havalarda sicak malum. Ondan istahim kapali biraz. Sabah 8 de kahvalti etmistm oglen 1 de fenalasmaya basldm dedm ne oluyo kafami kaldramadm midem bulandi gozumu acamadm resmen. Sonra yemek yemedgm aklma geldi ona bile.kalkip oturamadm yattgm yerden yemeye calistm az bisi gozum açıldı. Aciktigimi kesinlikle anlamiyorum 🤔