Sevgiiduru tat ve koku kaybı varsa Malesef pozitif siniz. Bende 35. Haftada yakalandım. Bir tedavi yada hastaneye yatışım olmadı. Grip gibi belirti gösterenleri hastaneye almıyorlar eve yolluyorlar hastaneler daha riskli diye. En azından ben bursa da oturuyorum bana öyle yaptılar. Sakin olun 5 gün belirti göstsricek sonra azalmaya başlıyor. Sadece bol bol sıvı tüketin c vitamini alın. Sağlıklı beslenin mutlaka protein sebze meyve ihmal etmeyin. Geçicek inşallah sizde ayakta atlatanlardan olursunuz. Çok geçmiş olsun 🙏