Nesrinarslan Koylerde yollar bozuk olur ya hani.. ben şimdi koydeyim arabayla geciyoruz bu yollardan iki aydir. Sizce bebege fazla zarar verir mi ? Daha once köy yerinde benim kadar kalan oldu mu??
Ikrasltn Nesrinarslan neresi canım hangi şehir? Geçen bende mecbur gittim cok sallantılı yollar ama şükür birşey olmadı
Xxxl Nesrinarslan emaneti Allah’a çiğ ipliğe bağlı değil sonuçta siz dikkat edin emanetini Allah’a bırakın
tubaa34 Ben bayramda İstanbul’a gittiğimde bir kasisi fark etmedik ve öyle bir fırladım ki koltuktan anlatamam. Çok şükür hiç birşey olmadı canım, sıkma canını hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻❤️