honeybooble Haftama girdim ve 10. Haftamızda kontrolümüz var. Çevremde herkes çok zayıfsın baskısı yapıyor, bunaldım. Zaten ben gayet sağlıklı beslenen bir insandım, paketli gıdalar tüketmem, kızartma arada bir. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri daha dikkat ediyorum süt içmezdim içer oldum. Ama merak ettiğim bir konu var bebeğe kilo aldıracak besinler nelerdir sizce? Kaşar peynirini çok duydum sadece 😊
Ozdmrkbraa honeybooble şu an bebeğiniz kanınızdan besleniyor yediklerinizden değil zaten doktorda boy cm ini söylüyor kilosu olmuyor denecek kadar az oluyor şimdiden bu baskılara takılıp kalmayın derim ben 💁🏻♀️ 12.haftadan sonra asıl beslenme başlıyor benim doktorum böyle söylemişti
Sentrk honeybooble canm bebekler 7 aydan sonra hizli kilo alir..suan yediklerin sana kilo olarak doner…az ye saglikli ye…son uc ayda kaşar muz ceviz vs vs
honeybooble 62fatma ilk kontrolümüzde 200 gr’mdı 8. Haftada 300 gr’m olarak ultrason kağıdı arkasına not düşüyor doktorumuz belli oluyor demek ki
insan_insan honeybooble söylediğiniz imkansız 🙄 15+3 120 grdı bebeğim o haftalarda baş popo mesafesi söyleniyor kilo değil
Mimarhanim honeybooble bir yanlışlık vardır. 20.haftada 350 Gr di bebeğim. Ayrıca o haftalarda çoook küçük ve o gramda olamaz. Baş popo mesafesi verilir o haftalarda.
Pembe-mavi Ozdmrkbraa benim doktorumda aynı şeyi söyledi. İlk 3 ay bebek depolarından beslenir. Onu beslenmek için fazla yemeye uğraşma kendini zorlama dedi.
honeybooble Mimarhanim ben yanlış bakıyorum o zaman arkasına yazınca devamlı bende öyle zannediyorum 🤦🏽♀️
Ozdmrkbraa Pembe-mavi aynen öyle şu an 19+4 teyim şimdi daha çok dikkat ederek yani bebek için yiyorum
Mimarhanim honeybooble yok canım o ağırlığı değildir. Ayrıca ilk üç ay annenin depolarından beslenir bebek. Üçüncü aydan sonra yediklerinin etkisi oluyor. Ama kaşar, muz, ceviz fındık fıstık badem kaju, yumurta tuketebilirsin daha sonrası için.