Topraginannesi1 Kızlar 32+3 yetim ve yavaş yavas oğluşumun eşyalarını dizmeye başlıyoruz ama bir konuda kararsiz kaldım puset mı daha kullanışlı yoksa içeriye de ayriten kendi yatağı haricinde beşik mı daha avantajlı
Selo39 Topraginannesi1 ikisi çok farklı şeyler ki.. puset zaten gerekli bir şey ama 2 tane beşiğe gerek yok 1 tane aldıysanız