Selam kızlar.. 👋 Ben 35+4 haftalık hamileyim normal doğumdan çok korktuğum için planlı sezaryen istiyorum ilk hamileliğim, fakat çevremdeki bazı kişiler bebek ne zaman istiyorsa o zaman gelsin hem anne karnında ne kadar çok durursa o kadar iyi olur diyorlar fakat bende durduk yere mesela gece ansızın ağrı sızıyla sezaryene girmek istemem çok korkuyorum zaten o yüzden bilemedim nasıl yapsam, haftaya doktorumla doğumu konuşacaktık ama ben planlı olmasından yanayım ama böyle oluncada sanki bebeğime kötülük edecekmişim gibi hissediyorum annelik duygum zirvede şuan 🙄🙈🌺 Doğum planlımı olsun yoksa gerekirse 40′a kadar bekleyeyim mi bilemedim yaa off..