Melike145334 canım ben o haftalarda senin dediğin gibi değilde normal baş ağrısı çok yaşamıştım. Baş ağrısının tansiyon ile alakası olabilir ki gebelikte tansiyon problemi çok fazla oluyor, doktora danışmanı öneririm birde çok acil bir durum değil ama aksatmadan tez vakitte sor doktoruna çünkü tansiyon zararlı