dilanozn Ay post açan doğuruyor 😂 Bende açayım bari belki happy mom’ın uğuru bana da vurur.😂 39 haftalık oldum gelmiyor ne nişan ne su ne sancı öyle bekliyorum😂 bir de kız bebekleri erken gelir diyorlardı 😂😂🌸
Hanifee1273 dilanozn dur posta yorum yapayım da bekli bende doğururum 😁 büyüsü varsa bana da bulaşsın ,bizimde kız 👧
Bernagokhan dilanozn bu kadar gelmeyen prenses postunda bir prens annesi olarak bende bulunayım 39 olduk ama doğuramıyorum 😁
dilanozn Melekmirac bende öyle düşünüyorum millet patır patır doğuruyor benim ki içimde yürümeyi öğrendi 😂😂
Melekmirac dilanozn benim haricinde herkez dokuz doğurdu merakıyla valla hergun ariyo kayivalidem arkadaşlarım ama nafile oğlum zaten bizi 4 yıl bekletti sanırım kendine çeki düze veriyo içerde 🤣beklediğine deysin diye sanirim