annesivekizi Kızlar çevremde korona o kadar arttı ki Bazı yakınlarım ilaç kullanamıyo ve çok ağır atlatıyor. Kendimden de korkuyorum hamileyken korona olan veya duyan var mı nasıl atlatılıyo? Aynı zamanda emziriyorum
Monnarosaa annesivekizi ben yeni atlattım ağır geçirmedim çok şükür grip gibiydim halsizlik çok kötüydü sadece 😞 ilaç da kullanmadım evde izole ettim kendimi
Emineerd Monnarosaa yaaa kendimden şüphe ediyorum şuan bogaz agrım var baş agrım ve burun tıkanıklığım var ateş yok öksürük de yok ilk başta terli terli içtiğim soğuk suya bahane bulmustum ama şüphelenmeye başladım. Acile gitsem test yaparlar mı acaba
Emineerd Monnarosaa en son çarşamba günü hasteneye gidip geldik bayramda evden dışarı bile çıkmamıştım gece yatarken hiç birşeyim yoktu sabah boğaz agrısıyla uyandım inşallah yoktur bebegim için korkuyorum
deniiizz benimde 2 gündür boğaz ağrım ve öksürüğüm var şüpheleniyorum ama üşütmüş de olabilirim insanın aklına her ihtimal geliyor malesef😕 şimdilik bekleyeceğim belirtiler artarsa test yaptırmayı düşünüyorum
Monnarosaa Emineerd korkma canım inşallah birşey yoktur. Bebek için de endişelenme onlar etkilenmiyor