ikanyilmaz Arkadaşlar vajinanın giriş kısmında kızarıklık var ve çok fazla yanma, kaşıntı hissediyorum ne iyi gelir acaba yardımcı olur musunuz?
annecikk_ ikanyilmaz ayni sorun 1 aydir bendede var ustune bide afedersin cisimi yaparken kasiklarima bicak lar giriyor sanki yarida kesiyorum agridan dakikalarca adim atamiyorum.. Doktoruma dedim bitkisel bir hap verdi bunu kullanda idrar testini gecmesse yapariz dedi.. Agrilari aza indirdi ama kasinti ve yanma eskisi gibi😣😣 e birdahaki kontrolume tam 1 ay var 😖
ikanyilmaz annecikk_ yaa çok geçmiş olsun benim doğum her an olabilir o yüzden katlanıyorum mecburen. Doktoruna sorup soğuk kompres yapabilirsin ben yanmayı o şekilde biraz azalttım. Çok geçmiş olsun tekrardan canım