Merveyunus31 Kızlar doğumuma 2 hafta var kısmetse sezeryan olucam som iki haftada bebiş kaç gram alır ve boyu kac cm daha uzar tecrübeli annisler bana yardimci olabilir mi 🌸 36+5te 3550 gram boyu 50 cmydi şuan 37+1im doktorum 39. Haftada alıcak❣
kubraersin50 Merveyunus31 ne önemi var kilosunun sağlıklı olsun da takıldığınız nokta bu mu suan bile çok iyi zaten masallah 5 kilo falan mı olsun istiyorsunuz
Tstnptt Merveyunus31 haftalık 200 250 gram alıyorlar cnm biraz bebişe yönelik yersen ama boy olarak hiç bir bilgim yok 😊sağlıkla hayırla al bebeğini kucağına inşallah
KubraSS- Merveyunus31 ultrosan yanıltıyor canım bende hep yanilcagimi aynı cikcagini hiç düşünmedim 39+4 de sezeryan oldum 1 gün önce 4100 falan çıkıyordu 3860 doğdu
Merveyunus31 kubraersin50 bir soru sordum doğru düzgün alakalı bir cevap istiyorum eleştiri değil lütfen ona göre yazın. Merak ettiğim için sordum buna ben karar veririm.
Merveyunus31 Tstnptt amin canım çok teşekkür ederim hikayemi paylaşırım bende inşallah oraya da yorum beklerim 🌸
Merveyunus31 KubraSS- bende öyle düşünüyorum canım ultrasona güvenemiyorum pek birde sis oluyor ya bebekler merak işte bakalım kaç dogucak nasıl birşey olucak ♥️
mysweetbaby Merveyunus31 boy max 1-2 cm daha uzar ama kilo biraz da size bağlı.biraz tombik şuan bence dikkat edin.aslında 38de de alınabilirmiş 39 beklerse 4ü rahat görür sizinki gibi geliyor.
Merveyunus31 mysweetbaby evet o yüzden sezeryan önerdi doktorum tombalakmis oglusum sağlıkla gelsinler inşallah nasıl birşey olucak çok merak ediyorum 😂🤷♀️🌸
KubraSS- Merveyunus31 sağlıklı olsunlarda canım oğlum 2950 doğdu 2 aylıkken 6 kilo idi ama hastalandı 4.50 kiloya kadar düştü inan sağlıklı olsunlar önemli olan o
mysweetbaby Merveyunus31 benimki 36+6 da 3100 çıktı ama bizde de kafa problemi var 🙄 40 hafta ile uyumlu kafası o yüzden haftaya bakıcak kafa iyice büyüdüyse ben de sezeryan :)
Busraa78 Merveyunus31 benimkide aynı hemen hemen yarın 37 haftalık oluyorum 38 de alacak doktorum. Ekmeği meyveyi kesmemi söyledi. Bence çokta kilolu olması iyi değil gibime geliyor🤷♀️
Merveyunus31 Busraa78 sağlıklı beslenmeye çok dikkat ediyorum 🌸 yediğim besinler yarıyor demekki rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🌸
almila2020 Bnm 36. Haftada 50 cm 2600 grmdıı 3 kiloyu görsem die dua ediorum ona göre besleniorum cok dikkat ediorum maşallah sizin ki cok iyi bencede 4 kilo dogar sanırım saglıkla alın insallah kucagınıza😍
Merveyunus31 almila2020 kuzum günlük haşlanmış yeşil mercimek ye bir kase birde hergun maden suyu ve muz ikilisini hiç eksik etmiyorum ben meyveyi eti birde kuruyemiş süt ikilisini hergun tüketmeye çalışıyorum sana da öneririm hem hepsi sağlıklı kilo aldırıyor bebeğe yarıyor kilosuna çok etkisi var
Merveyunus31 mysweetbaby benimde 39 haftaya uyumlu kafası 🤷♀️seninde sezeryan olur büyük ihtimal canım