Eylul_54 fikri veya basına gelen varsa yazablr mi yarın insallh sezeryn doğuma gircem öncesinde şunu unutmayın diye hatrlatmak istyene annelere seslenyrm mesela süt üçin yada eve gelince göbek kalmaması için neler yaapblrm birz tecrübesizim cok memnn olrmm
Halimekinali123 Eylul_54 canm ben tecrubeli değilim ama bildigim kadariyla gobek kalmaması icin korse kullanılmalı diye biliyorum süt içinde kisiden kisiye degisiyomus kimisininki hemen geliyo kimisin8nki sezeryandan sonra 2 gun sonra geliyo belli olmuyo yani rabbim yardimc8n olsun canm bizleride unutma dualarinda sag salim alırsin insallah
isimsizbebek Eylul_54 göbek için doktorun söylediği tarihten itibaren korse kullanabilirsiniz . Süt olayı da kiminde hemen gelmiyor. Yani bunun doğum şekli ile alakası yok. Normal doğumda da hemen gelmeyebilir. Bol bol emzirmeye çalışın. Hemşirelerden doğru emzirme ile ilgili mutlaka destek alin. Bence en önemlisi bu. Doğru emmeyince yara olur ve siz eziyet çekersiniz.
mysweetbaby Eylul_54 süt için muhakkak hemşire yardımı alın, süt gelsin diye sakın saatlerce sağmaya uğraşmayın yoksa yara oluyor.ilk günler 1-2 çay kaşığı kadar gelse yetecek.bol su için ve bebişli vaktinizin tadını çıkarın süte odaklanmayın derim.
semdem1 Eylul_54 sütün olması için de bol bol dinlen ekstra olarak migrosta maltana içecekler var ondan tüketebilirsin