YLDRM2020 tabi yaptırın mutlaka eğer şeker varsa ve önlem almazsanız sürekli değişken oranlarda bebeğinize insülin salınımı olduğu İçin onu riske atıyorsunuz. En basitinden bebeğiniz çok iri doğar, erken doğum riski oluşur doğduktan sonra da şeker hastalığına ve obeziteye yatkın olur.
benim ailemde kalıtsal kimsede yok mesela çıkmasına ihtimal vermezdim ama çıktı çok şükür diyetle kontrol altına aldık. Lütfen yaptırın🙏🏻