Cidadmr İzmir’de çok sıcak çok iyi anlıyorum 😒 ben de gebelik şekeri çıktı o yüzden bebek de önden gidiyor 1000 in üstüne çıkmış ama şekeri kontrol altına aldık artık genetik yapacak bir şey yok dedi doktor. Sırt ağrıları başladı bebek yukarı çıktıkça midenin oralarda bi baskı bi dik oturamaz eğilip kalkamaz hale gelme değişiyoruz günden güne