Busrakuccuk hayir inmemis bende cok sasirdim bi haftadır yaşadığım sancilara doktordan 3cm aciklik dogum kanalinda oldugunu.soylemesimi beklerken sancim var evet dedi ama ne aciklik var ne bebek kanalda haftaya kadar bekleyelim dedi 5 mayisa verdi randevu inmemese dedi sezayenle aliriz dedi suni sanciyida veremiyor bu durumda kanala inmedigi için hani dogum baslasin zaten sancim.bana yetiyor günlerdir kıvranıyorum 😣