Kızlar sizdede oldumu Olduysa Ne yaptınız? 8+2 Haftalık qebeyim
Rehile durduk yeremi geldi ? Yoksa kabızlık basur vs gibi bişeymi var
Hemoroid fissür fistül gibi rahatsızlıklar var mıydı önceden? Ya da kabız mı oldunuz?
joki Kabızlık var Ama Bu sıra yok yani zorlamadan rahat cıklyorum ama kan geliyo
aezgi Normalde kabızlıöım fazla olur bu sıra yok ama ynei geldi Hiç eskiden gelmezdi
aezgi kantoron yağı iyi geliyor tavsiye ederim
aezgi teşekkür ederim Evde var yapayımm