ceylaan12 aşılamadan 15 gün sonra idrar testlerim pozitif çıkıyor kanda değerim 1.1 iki gün sonra kan verdim değerim 2.8 olmuş sizce yükselir mi değerim gebelik oluşurmu
ceylaan12 Anneolmayahasret inşallah yükselir ilk bebeğimi karnımda öldü 3 aylıktı 1 sene tedaviden sonra oldu malesef kürtaj oldum . şimdi özele gidiyorum direk aşılama yaptık