Esranur2 Bnde 8 Ekim olarak gözüküyor ama sizce daha erken olabilir mi Eylül gibi bide sezeryan istiyorum sizde erken olabilir diye dusunuyomusunuz
Dilara60 Esranur2 bizimde ilk 10 gün içerisinde görünüyor son 61 uygulamaya göre ⌛️ Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏼😇
Sde Benimde beş ekim bitiyor gunum ama ilkinde 15 gun once gelmisti normal,buda normal olmasi icin dua ediyrm rabbim izin verirse,soruna gelirsek bende hep Eylül gelcek die hissediyrm ama bilmiyrm kismet iste saglikli gelsinlerde
Deletedmom417 Esranur2 sezeryana evet demedim😁ekimin ilk haftasi doğum yapacak olan diye sormussun ona ben dedim🥰normal olicak insallah benimki
Aysenurgcrdr Esranur2 benim 1 ekim gözüküyordu bende sezaryan istiyorum şuan 20 eylül gözüküyor tahmini doğum tarihi sağlıkla gelsinler💙
Ekimparis Benim uygulamada 15 Ekim görünüyor ama doktor 8 Ekim gibi yani 39 hafta biter öyle alırız dedi.