Benimde ensede kist oldugu icin karnimdan sivi alindi. Eskiden oldugu gibi bir riski olmasada 300kiside bir dusuk riski var. Ben yaptirdim. Benimle ayni gun yaptirmaya gelen bir bayan. Bebeginde hicbir sorun yok olmadigi halde bir doktor down sendromu tehsisi koymus. Ordaki perinatoloji uzmani bunu nasil soylediler neye dayanarak anlamadik demis. Bebegin herseyi normal demsler. Allah kimseyi evladiyla sinamasin. Ama tek bir doktora bagli kalma. Bir kac doktora bunu soyle. Ama neler neler duyuyoruz ve sonucunda, saglikli bebekler dogduguna sahit oluyoruz. Rabbim yardimcin olsun insallah. Icini ferah tut Rabbine guven yeter. Tabi tedavini ihmal etme.