Merhaba arkadaşlar. 39+4 haftamdayim. Karnım aşırı sertleşiyor. Ara sıra yalancı sancılar gelip gidiyor. Aslında aşırı ağrılı olmasada düzensiz sancım çok oluyor. Acaba ne zaman doğurcam diye öylece yatıp kalkıyorum. Birde bu ikinci hamikeliğim ilkinde bi kez sancı basladı nişanım geldi doktora gitdim doğurdum bu sefer sancım çok ama bi türlü oğlum gelmiyoooo