AyGC Selam herkese 9 haftalık gebeyim. Öncesinde farklı bir folik asit kullanıyordum bittikten sonra Doktorum Vinalac önerdi. Yetişkin kadınların kullanımına yöneliktir yazıyor ama bilemedim uygun mudur bu? Yorumlarınızı alırım.
Ervasevgi AyGC bende vinalac kullanıyorum içerisinde zencefil vitamin ve prebiyotikler var neden tereddüt ettin ki benim ikinci kutu bitiyor gönül.rahatligiyla iç 😊
mlsmrtgl AyGC ben ocean mummy kullanıyordum bulantı ve kusma yaptı . Şimdi vinalac kullanıyorum gayette memnunum .
Cansummm AyGC en başından beri vinalac kullanıyorum. 32 haftalık olduk hala daha devam kullanmaya ediyorum.
AyGC Ervasevgi yetişkin tüm kadınlar diye yazıyor hamilelik hiç belirtilmemiş ondan arada kalmıştım ama az önce içtim :))