Hediyeserkan 11+5 günlüğüz. Geçmiyo vakit. Hergünüm hem güzel hem heyecanlı biraz korkulu. Bişey olur mu diye hiç aklınıza geliyor mu sizinde. Sürekli dua ediyorum. Var mı benim gibi düşünceleri olan.
ecembugra53 Hediyeserkan her an farklı olıyor canım farklı güzel aklımız bebişte her an 😊 Doğuma doğru yaklaşıyoruz hayırlısı 😊🦋🤰
Ezgi-ceren Hediyeserkan ilk haftalarda daha çok oluyor o tedirginlik ilerleyen haftalarda biraz daha normalleşiyoruz 😊 benm de çok zor çocuk sahibi oldum ve hep ya bu bana verilmiş tek şanssa bir şey olursa bir daha bebeğim olmazsa diye çok kendi kendimi yedim. Ama sonra hem hafta ilerleyip hissedince hem de mantıklı düşünmeye başlayınca sakinleşmeye başladım 🙏
Yesmckmk Her gebe yaşıyordur bence her anın ayrı güzelliği korkusu var. Bazen zaman çabuk geçiyor bazen geçmiyor. Bende geldim 36ya başladı Dogum korkusu 😂
Hediyeserkan Ezgi-ceren bizde 1 yıl sonra müjdemize kavuştuk. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz