merhaba arkadaşlar ben aşılama yaptırdım temmuz 25 de çatlatma iğneside oldum. aşılamanın 12. günü idrar testi yaptım silik çizgi gördüm bir daha yaptım yine çıktı . kan verdim 1.1 çıktı gün sonra yıne verdin 2.8 çıktı sizce gebelik var mıdır ? adetime 5 gün . ilk gebeliğimde geç döllenme olmustu ve malesef 3 aylıkken kalbi durdu bebeğiimin. var mı böyle bir durumla karşılaşan bana yardımcı olur musunuz?