sibeell24 Merhaba Erzincan neon hastanesi nde doğum yapmış veya yapacak arkadaşlar var mı ? Doğum odalari nasıl acaba ? Az bişey süslemek istiyorm kendimiz mi yapicazzzz hastnede var mıdır ?
_Honeybee_ sibeell24 ben yapacağım inşallah 🤗 odaları kendimiz süslüyoruz diye biliyorum. Bende kendi çabamla bir iki tülle süslemeyi düşünüyorum